Gast Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 hallo ik wil mijn dragoncam upgraden van predator3.03 naar310.Maar ik krijg het niet voor elkaar wie wil even helpen ik heb het al diverse malen geprobeert.Ik gebruik dragon pc loader 3.3(drcp loader).En ik selecteer predator file dat gaat allemaal goed.mijn humax staat op een F T A kanaal(BVN).ik steek de pc loadercard in de dragoncam,verbind de compoort met de dragon pc loader met een nul modem kabel.en ik heb de cam samen met de loader in de reciever gestopt.dan ga ik naar het menu van de humax,dan installatie ci module slot 1 predator 3.03 dan yes en nu geeft hij aan, error reading card, select me when loader card is in, re-insert loadercard and select. wat doe ik niet goed ?wie weet raad. vr.gr.gijs.
IceKiller Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 umm.. uw receiver wilt de bootloader laden met funcard... (dus de bootloader op een funcard insteken en dat gaat zo ook....) oplossing weet ik niet.. maar bijna zeker dat dat het is... Dreambox 800 + barry allen + 160gb | Dreambox 500 | Dreambox 7020 + 120G + usb stick..
Gast Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 Sinds kort is er wel een loaderkaart op de markt waar je serieel mee kunt upgraden, maar ik dacht dat dat voor nieuwe cammen was zoals de 4.01 verder is er denk weinig bekend over een seriele loader alles gaat eerst op de kaart zie de database. GR
Gast Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 Als ik het goed heb, was er een tijdje terug een posting hierover geweest. Er kwam toen een progje naar voren die het goed deed met de pc progger! Gr, Rataplan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen