Gast Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 Ik heb een Smart Mouse cardreader (rs232), die oorspronkelijk voor Rabo telebankieren werd gebruikt. Weet iemand of ik deze kan gebruiken met PM Cam en een originele SECA card? (achterop de reader staat SM1) Zo niet, welke cardreader kan ik dan het beste aanschaffen?
Gast Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 weet niet of het met die van jou lukt maar met deze waar ik zelf mee werk lukt het wel Infinity USB PHOENIX succes
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Heb van alles geprobeerd maar met de Smartmouse die ik heb (GIS SM1) werkt het dus echt niet, denk dat het toch geen phoenix programmer is. Z.s.m. een infinity usb phoenix zien te vinden hier in de buurt.
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Een mastera wil ook wel,te vinden soms voor een prikkie (gebruikt natuurlijk)
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Vandaag een Infinity USB phoenix gekocht en aangesloten, en... HET WERKT!!! (wel de usb EN de seriële kabel aansluiten)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen