Gast Geplaatst: 5 mei 2005 Geplaatst: 5 mei 2005 nog maar eens ubuntu geinstalleerd om te testen ziet er goed uit werkt redelijk makkelijk maar heb wat problemen, 1 goede repositors voor amd64 pakketen, heb er wel verschillende gevonden onder andere marilat en verschillende pure64.deb maar deze geven een error als ik sudo apt-get update doe of de key is niet goed of 1 of ander conflict. iemand een paar goede repos voor amd64? en hoe ik ze moet installeren? hoe weet ik wel maar hoe ze werkend te krijgen 2 klopt het dat flashplayer nog niet beschikbaar is? kan het nergens vinden, hoe lossen jullie dat op? wie helpt me verder groeten S4F
Gast Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Heb je debian marillat toegevoegd aan je '/etc/apt/sources' ? Moet je nog enkel de 'stable' en de 'test' ff wegflaggen...enkel de 'unstable' heeft amd64 pakketten in de aanbieding. #deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat stable main deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat unstable main #deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat testing main
Gast Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 ik had deze al eens toegevoegd en op zijn site staan er nog een paar maar dat wil ook niet zo, had ze wel allemaal toegevoegd, en de key ook opgehaald (hoe werkt dit eigenlijk, krijg soms die vraag bij andere repros maar kan ze niet altijd vinden) als er tussen staan die niet werken werkt dan de rest ook niet? zal het nog eens proberen vanavond met die ene alleen in ieder geval bedankt s4f
Gast Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 ok dit werkt, thx weet er misschien iemand nog goede sources want nog altijd wat pakketen die er niet tussen staan onder ander w32codecs en flashplayer in ieder geval bedankt zover s4f
frozen-sky Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 probeer eens contrib achter main te zetten, main = alleen vrije open software contrib = ook 'semi' commerciele software je hebt ook nog non-us bij sommige servers (ivm. verboden encrypties in de VS) Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen