arcticbreeze Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 Een kennis van me wil een schotelset kopen, hij heeft zijn oog laten vallen op een Aston Wamba 311 of een Topfield 3000 ci pro. Nu wil ie van mij weten wat de beste keus is. Wie van de gebruikers kan me helpen de juiste keuze te maken. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Bigfoot Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 wat wil ie er precies mee? bij een TF heb je nog een CAM nodig voor gecodeerde kanalen
arcticbreeze Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Geplaatst: 7 mei 2005 Oh bij TF is ci niet embedded, volgens mij wil ie alleen naar een vaste opstelling met 2 astra's of astra/hotbird. Reciever moet wel een opt. uitgang hebben? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
arcticbreeze Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Geplaatst: 8 mei 2005 Topic kan dicht, hij hgeeft een dreambox + set gekocht. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen