Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 ik heb een pc zonder usb poorten aan de voorkant, kan iemand mij vertellen of er ook zoiets is als usb "bracket" die in de diskdrive 3.5 inch past ?? de gleuf he of zo iets makkelijk te maken van iets ??
grunnsat Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Ze zijn er zeker voor 5¼ inch bays, dus waarschijnlijk ook wel voor 3½ inch bays. Even zoeken bij de grote PC boeren.
Ome Merde Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 volgens mij zijn ze alleen in de 5,25" versie verkrijgbaar of extern uiteraard. merDe deze ruimte is te huur
Albert_H Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Ik heb al een paar keer zo'n goedkope USB hub van Trust gekocht en het binnenwerk daarvan achter een 3.5 Inch dekplaat geschroefd. Ook zijn op PCdump dagen en andere computer beursen in rommelbakjes vaak wel kabeltjes te vinden met aan één kant een USB chasis deel met schroeforen die je zo ergens aan de voorkant in je kast schroefd, als je tenmiste eerst even een gaatje daarvoor maakt. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
grunnsat Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Citaat: volgens mij zijn ze alleen in de 5,25" versie verkrijgbaar of extern uiteraard. Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik van die combo's gezien met cardreaders en twee usb aansluitingen voor een 3½ inch bay.
Gast Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 kortom effe wachten op dump dagen dus, november weer
raptor Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 ze zijn er in 5.25 en in 3.5 die laatste van dus in een floppy bay,kijk wel of je in je pc een usb poort vrij heb anders moet je met een aantal kabels vanuit je pc aan de achterkant in een usb poort,niet echt een charmante oplossing.
Poetsdoekje Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 Je kunt toch ook gewoon een USB hub-je kopen? Zijn goedkoop tegenwoordig, ik heb er vorig jaar 1-tje gekocht voor 8 euro staat er 1-tje voor 16 euro bij een PC boer poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen