Ga naar inhoud


xtreme digitale kabel?


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,ik hen nu een xtreme sat. ontvanger. Nu wil ik digitabele kabel ontvangen van casema, vraag alleeen of dit mogelijk is op mijn xtreme? Er staat DVB aangegeven op dat apparaat. Wat betekent dit? En wat is dvb-c/t/h?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je voor je antwoord. Kan je ook uitleggen waarom het niet werkt? Er staat toch dvb op me xtreme? Of is dat niet bedoeld voor digitale kabel ontvangst? En welke apparaat moet ik hebben om dat wel te kunnen ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor je antwoord toxicQ. Als ik iets verder lees in het forum, zie ik dat de Dbox dit wel kan. Wat raad je aan? En wat zijn de prijzen hiervan? Heb je een adres in regio den haag waar ik deze kan kopen?

 

Veel vragen, maar ik wil snel overstappen naar kabel, een schotel is toch lastig.

 

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de regels van dit board gelezen hebt, zul je weten dat hier geen reclame gemaakt mag worden en je zelf via google makkelijk verkoop adressen kunt achterhalen.

Lees ook: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=0#872680

Maar als je de schotel "lastig" vind, raad ik jou gewoon een originele ontvanger van de kabelaanbieders en een abonnementje aan. Je gaat anders gegarandeerd kabelontvangst met een dreambox of dbox2 ook (nog ) lastig(er) vinden.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is vragen om iets aan te raden reclame? Een Dbox is ook nog eens een algemene term voor meerdere merken.

En vragen of iemand weet wat zoiets ongeveer gaat kosten en waar dit zoal te koop is, lijkt me ook niet echt reclame maken. Als ik zeg dat de Albert Heijn brood verkoopt is dat geen reclame maken. Als ik zeg dat Albert Heijn het allerlekkerste brood verkoopt vind ik dat wel reclame.

De reactie lijk me enigszins overdreven... Maar da's mijn mening.

 

Als je een Dbox neemt die al is voorzien van het juiste image en multicam is er weinig moeilijks aan... Dan kun je gerust een Dbox nemen.

 

Gr, Henk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb je een adres in regio den haag waar ik deze kan kopen?

 

En op dat soort vragen kunnen leden hier gezien de huisregels geen antwoord geven. Dan is vragen naar een antwoord dat niet mag worden gegeven toch vrij zinloos nietwaar? Het lokt bovendien "verkeerde" antwoorden uit. Dat heeft zich in het verleden al meermaals bewezen en heeft diverse leden een waarschuwing of hun account gekost.

 

Citaat:
Als je een Dbox neemt die al is voorzien van het juiste image en multicam is er weinig moeilijks aan... Dan kun je gerust een Dbox nemen.

 

Als je een recht toe recht aan receiver als de extreme moeilijk vind, ga je een dbox2 of dreambox gegarandeerd ook moeilijk vinden want dat zijn veel gecompliceerdere receivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...