Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mp werkt idd niet lekker met CSC... Alleen CSC 4.0.0.1 werkt nog het meest stabiel...

Om CSC werkend te krijgen moet je de ECM pids handmatig per kanaal invoeren in de channels settings... Dan werkt het wel..

PMCAM werkt wel goed met MP, maar dan moet je wel wat foutmeldingen bij het afsluiten van MP voorlief nemen...

• 3 weken later...

Geplaatst:

Hoi Seppie,

Ik heb je raad opgevolgd en de ECM met de hand ingevoerd. En waarempel ik krijg beeld in het DIA tempo...

Ben erg benieuwd of bij jou ook de Processor overuren begint te draaien? Bovendien moet ik nog steeds met de hand de "Cardserver" Active maken. Ik weet dat er een truukje voor is maar kan het niet meer terugvidnen. Deze truuck heb je nodig als je MP fullscreen draait.

Ik begrijp uit jou post dat Poorcam wel redelijk werkt. Gebruik je dan de Canal Plus card? En hoe verdeel je die dan weer over de andere sateliet ontvangers in huis? Of heb jij meerdere kaarten?

Bedankt alvast.

Groetjes Tom

/---------------------------------------------------------------------------------------------------------\

|DB 7000, DB 500, Skystar II to Xbox 360 MCE Extender (HD Compliant), Triax 88 CM |

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen