Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Goedendag, Een kennis van mij woont in het buitengebied waar geen CAI is. Hij is al in het bezit van een schotel maar nu wil hij in verschillende kamers tv kijken. Nu doet hij dat middels verschillende recievers. Zijn "wens" is om op 5 of 6 verschillende plaatsen tv te kijken maar hij wil dus geen 5 of 6 schotels aan de muur en ook geen 5 abbonementen op canal plus. Is er apparatuur op de markt om zelf op kleine schaal een CAI inrichting te maken in huis zodat hij op verschillende tv´s verschillende kanalen kan kijken.(mag ook in de duurdere prijs klasse vallen.) Kort samengevat ben ik op zoek naar een apperaat die het satelliet signaal om kan zetten naar verschillende frequenties. Bestaat zoiets? groeten,
Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Als hij daar in z'n eentje woont, zou ik zeggen, een standaard video zendertje.
Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Je hebt lnb's met meerdere uitgangen dan kan je op 1 schotel meerdere ontvangers aansluiten. Je schrijft: [color:"green"] Nu doet hij dat middels verschillende recievers. [/color] Dan neem ik aan dat hij zoiets al heeft of het antennesignaal doorlust. Je kan het tv-signaal van 1 ontvanger wel verdelen over diverse televiesies maar je kunt dan niet verschillende zenders tegelijk bekijken. Wil je dat wel dan zal je toch echt met meerdere ontvangers moeten werken en heb je voor elke ontvanger een kaartje van canal+ nodig. Er zijn manieren om zo een c+ kaartje te sharen over meerdere ontvangers maar voor die informatie moet je even de zoekfunktie gebruiken.
Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Milo. Ze zijn met zijn 4en dus dit is geen optie. Alans. Hoe doen ze dat dan op bv Campings waar ze een cai installatie hebben? Hebben ze daar voor elke zender een apparte reciever en kaartje? Heeft dan elke reciever een apparte UHF uitgang met een andere frequentie? Lijkt me wel een mooi gezicht een stuk of 25 recievers onder elkaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen