rommelaar Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Hallo knappe koppen. Ik heb een probleempje.Heb een 4 weg hub gekocht omdat ik maar 2 usb poorten op mijn pc heb.pc is pentium 3 500 mhz. Als ik de hub erin laat zitten start de pc niet op.Haal ik hem er uit dan start hij normaal.Is hij opgestart kan ik de usb hub er weer in doen en werkt alles goed.Weet iemand raad? bv dank Cees Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Ome Merde Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 is die usb-hub voorzien van een externe voeding ? volgens mij niet. wellicht je ATX voeding te licht. zou mij niets verbazen als die p3 een 200-250W voeding heeft en dat kan te licht zijn met veel aangesloten usb-apparaten. merDe deze ruimte is te huur
rommelaar Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Geplaatst: 8 mei 2005 Nee ome Merde er zit geen externe voeding aan.Het rare is dat het alleen met opstarten is als hij de boot sector voorbij is kan ik hem gerust weer aan sluiten dan werkt alles perfekt.Windows heeft 1 keer gevraagd of hij naar een snelle usb poort moest zoeken.Ik heb toen opgegeven zoek maar.Hij gaf toen aan dat hij op mijn pc geen snelle usb poort kon vinden. Zal het niet aan de hub liggen die bv alleen voor een snelle usb poort is? Daarom vroeg ik het ook hier.Dacht misschien is er iemand anders die dit ook heeft gehad en mij een tip kan geven. Bedankt voor de reaktie evengoed. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
rommelaar Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Geplaatst: 8 mei 2005 Al is er niets op aangesloten is doet hij het evengoed niet,dus het is ook niet zo dat hij niet opstart als er zware usb apparaten op zitten.Dit nog even ter verduidelijking van de vraag. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
MehmetArslan Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 Citaat: is die usb-hub voorzien van een externe voeding ? volgens mij niet. wellicht je ATX voeding te licht. zou mij niets verbazen als die p3 een 200-250W voeding heeft en dat kan te licht zijn met veel aangesloten usb-apparaten. merDe Merde heeft toch gelijk hoor , XP gaat in beveiliging. Een adapter aan de hub en tis in orde. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
rommelaar Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Geplaatst: 12 mei 2005 Het is opgelost.Met een usb hub 1.1 start de pc wel op.De andere hub was voor usb 2.0.Ik heb geen snelle usb poort op mijn pc. Evengoed bedankt allen en voor mij mag deze topic gesloten worden. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen