Gast Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 Mijn laptop een acer travelmate 240 Start Niet meer op krijg zwart beeld maar geen gepiep kijk wel even naar de cdrom speler koeling hoor je ook voor de rest gebreurt er niks heel af en toe start hij wel een keer op kan je er mee werken tordat je hem weer uit zet dan begint het weer als ten voren. weet iemand wat dit kan zijn? alvast bedankt
Gast Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 verwijder de batterij eens en probeer op te starten?
Ome Merde Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 dat beloofd niet veel goeds. hoe oud is die laptop ? als ie nog garantie heeft, ff contact opnemen : klik merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 mei 2005 Geplaatst: 9 mei 2005 Hij is van Dec 2003 Bij acer heb ik gebeld via 0900 nummer zijden ze dat ik geen garantie had. Maar ik vind het gek dat hij soms wel wil start en soms weer niet.
Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Bekend probleem, ik heb er ook last van met een Fujitsu-Siemens notebook. Het ding moet eerst zonder enige scherminfo warm worden en als de ventilator aanslaat omdat ie het warm heeft is rebooten genoeg om hem weer normaal te kunnen gebruiken. Ik heb alles gechecked en kom tot de conclusie dat er een onderbreking in een soldeerinkje zit, is ie warm dan is het soldeerinkje uitgezet en maakt prima kontakt en werkt dus... Beetje omslachtig en het duurt 20-30 minuten eer dat je je laptop kan gebruiken, maar 't is voor mij niet anders...;-((( Als ik hem schuin houd doet het vaak eerder. Kan dus nog steeds niet begrijpen waarom maar daar kwam ik in luxemburg achter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen