Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Welke handelingen dien ik te volgen voor het over schrijven van een Seca2 kaart, kan dit met een telefoontje, of is het beter een brief te schrijven. Arjan
gamgra Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Hoi Arjanhs, Indien je wilt weten hoe je te werk moet gaan om een Seca-2 kaart,die je overgenomen hebt van iemand anders, op jou naam te krijgen kan ik je het volgende advies geven: Schrijf een briefje naar C+, op de brief vermeld je het kaartnummer en de naam van de persoon van wie je deze kaart gaat overnemen, vermeld tevens jou naam en andere nuttige gegevens. De brief moet door beiden ondertekend worden. gamgra
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Citaat: Hoi Arjanhs, Indien je wilt weten hoe je te werk moet gaan om een Seca-2 kaart,die je overgenomen hebt van iemand anders, op jou naam te krijgen kan ik je het volgende advies geven: Schrijf een briefje naar C+, op de brief vermeld je het kaartnummer en de naam van de persoon van wie je deze kaart gaat overnemen, vermeld tevens jou naam en andere nuttige gegevens. De brief moet door beiden ondertekend worden. gamgra Zijn daar nog kosten aan verbonden ?
gamgra Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 @ pacman, In 2002 heb ik een tweede decoder met smartkaart overgenomen, moest bij C+ toen "registratievergoeding" a. 18,00 Euro betalen. Het ligt er een beetje aan wat voor abo de eerste gebruiker had/heeft en ofdat deze persoon keurig zijn rekening betaalde. gamgra
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Citaat: @ pacman, In 2002 heb ik een tweede decoder met smartkaart overgenomen, moest bij C+ toen "registratievergoeding" a. 18,00 Euro betalen. Het ligt er een beetje aan wat voor abo de eerste gebruiker had/heeft en ofdat deze persoon keurig zijn rekening betaalde. gamgra Bedankt voor je info.
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 via een overschrijf formulier kan dit !!!!!!! heb het je via mail gestuurd gr henk 875061-OvernameformulierCanaldigitaal.doc
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Hartelijk dank voor de antwoorden, en natuurlijk het overname formulier, alleen de krabel van de vorige eigenaar gaat wat lastig worden, maar daar vind ik vast wel een oplossing voor.
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Waat dien ik vervolgens het forumulier heen te sturen ?
Gast Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Gevonden, had het berichtje geschreven op een plaats waar ik het niet kon controleren, bedankt voor je antwoord.
Gast Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 Heb het formulier gestuurd naar het adres wat op het formulier stond, maar kreeg geen reactie, heb vorige week gebeld, en ze hadden niets ontvangen, maar de medewerker zou alvast de card weer activeren, heb nu inderdaad de datum op 31-07 staan, maar ben nu wel de C+ rood/blauw/geel kwijt, gisteren maar weer eens gebeld, wordt er gezegt, ik overleg het even met mijn collega, na tien minuten in de wacht heb ik het maar opgegeven, want er werd niet meer opgenomen. Ben dus nog niet veel verder gekomen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen