gsm Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Wie kan mij helpen een verbinding te maken met bitcomet. Op het forum van de tracker kom ik niet verder. Ik gebruik bitcomet al enige tijd maar sinds kort kan ik geen verbinding meer maken en krijg ik de NAT error. Bij een andere trackersite loopt het als een speer. Ik heb XP SP2 draaien met AVG als antivirus. In bitcomet heb ik bij opties - verbinding de 3 mogelijke vinkjes aanstaan. In mijn router en bij bitcomet heb ik poort 49152 open staan. Vreemd dat ik bij de één er niet in kom en bij de andere wel. Wie heeft daar een verklaring voor en wie heeft er een oplossing voor dit probleempje ??
Edd Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Sommige porten worden op bepaalde trackers op de blacklist gezet. Als ie op andere trackers wel werkt, zou dat het kunnen zijn. (denk aan win sp2 firewall ook porten vrijgeven als ie aan staat) Anders zou je een andere client kunnen proberen.
gsm Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Geplaatst: 11 mei 2005 In XP firewall staat het ook open en een kennis van mij lukt het wel om er in te loggen met de zelfde poort.
gsm Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Geplaatst: 11 mei 2005 Het is voor elkaar. Instellingen gewijzigd en ip adres was fout. Stom van mij. In iedergeval iedereen die iets aangedragen heeft hartelijk dank voor jullie hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen