Ga naar inhoud


Nieuw channel settings voor de Hummie


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb net 'n nieuwe channel settings-file op de up/download sectie gezet. Alle kanalen zijn nu beter ingedeeld, testkanalen achteraan & filmkanalen vooraan.

 

Tevens zijn de favorieten ingedeeld op Nederlandse zenders, film kanalen, "natuurfilm" kanalen & thema zenders.

 

De file die eerder geplaatst is, moet je niet downloaden, want daarin zit 'n "Nederland 1" bug.

 

De channel settings-file voor alle Hyundai modellen volgt later.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan de moeite die je neemt om zo'n lijst bij te houden wel waarderen hoor maar waarom toch die interactieve mediaguard kanalen er in laten staan. En ook al die kanalen die we toch niet kunnen ontvangen zoals Alpha en Nova. Misschien is het wel leuk om tegenover je vrienden te kunnen opscheppen dat je ruim over de 1000 kanalen kunt ontvangen maar persoonlijk heb ik dat ding daar niet voor en bovendien is het niet waar. Om dezelfde reden gebruik ik de lijst van pet123 ook niet. Heb hem al eens gevraagd of het niet handiger is op ze weg te laten. Hij zou er over nadenken maar tot nu toe staan ze er om voor mij onbegrijpelijke redenen nog steeds in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Aad:

<strong>Ik kan de moeite die je neemt om zo'n lijst bij te houden wel waarderen hoor maar waarom toch die interactieve mediaguard kanalen er in laten staan. En ook al die kanalen die we toch niet kunnen ontvangen zoals Alpha en Nova. Misschien is het wel leuk om tegenover je vrienden te kunnen opscheppen dat je ruim over de 1000 kanalen kunt ontvangen maar persoonlijk heb ik dat ding daar niet voor en bovendien is het niet waar. Om dezelfde reden gebruik ik de lijst van pet123 ook niet. Heb hem al eens gevraagd of het niet handiger is op ze weg te laten. Hij zou er over nadenken maar tot nu toe staan ze er om voor mij onbegrijpelijke redenen nog steeds in.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat is ook de reden waarom ik alle testkanalen & kanalen zoals Cinenova achteraan heb gezet. Sommige kanalen kunnen mischien binnenkort gedecodeerd worden, dus hou ik ze er gewoon in. Niet iedereen heeft er trouwens zin in om iedere keer die lijst te moeten downloaden naar de Hummie, dus heb je mischien in de toekomst meer zenders die je ineens gedecodeerd kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...