Ga naar inhoud


PC->HUMAX (help)


Gast

Aanbevolen berichten

En als dat nog niet werkt, dan staat waarschijnlijk je COM poort van je pc te snel ingesteld. Zet hem eens op de laagste snelheid (9600) in de software als eerste. werkt dat ook niet, dan in de BIOS (CMOS) van je pc de hardware setting van je COM poort op een lagere snelheid zetten

 

Suc6!

 

www.jilted.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo !!

 

Ik heb ook dat prob.

Geen verbinding. Ik denk er zit een fout in de software humbox.

Ik gebruik FormulaV3(218), kun je overal downloaden.

Loopt perfekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook aan de file liggen. Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad met de laatste settings file van de humsatsoft site. Toen ik een andere file probeerde (een oudere) ging het wel goed.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd even rekening als je de nieuwe Humbox gaat gebruiken dat deze ook de humax 5400Z ondersteund.

Als je een 5400 hebt moet je dat even veranderen in het menu van Humbox.

Dan zal het allemaal wel goed gaan.

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doe ik verkeerd?? Ik gebruik Humbox 4.1 om met mijn Humax 5400 contact te maken, maar dit lukt niet. Welke werkwijze moet ik hanteren om dit te bewerkstelligen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

compoort instellen

juiste model en system id kiezen

bij het kiezen van MODEL moet je op de SYSTEM ID letten is het verkeert dan de bij jou model horende system id intypen

suc6

grz

lie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let er tevens op dat je hnf file niet read only is.

Zie eigenschappen bestand.

Was me vd week overkoem toe ik de settings op een cd´tje had staan. Ik download de alles op een normale pc en gebruik voor het programeren van me humax een laptopje.

Het bljkt dat als de file read only is alleen de systeem instellingen worden gedownload.

Toen ik het bestand naar de hd kopieerde en van read only uitschakelde dat het wel werkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Lie:

<strong>compoort instellen

juiste model en system id kiezen

bij het kiezen van MODEL moet je op de SYSTEM ID letten is het verkeert dan de bij jou model horende system id intypen

suc6

grz

lie</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">je hebt gelijk bedankt, ik begreep al niet waarom het niet niet werkte..

heb een 5400Z en moest inderdaad een ander system id inkloppen .. !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...