gsm Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Ik ben bij een kennis bezig om internet te installeren en dat is zo te zien gelukt maar ik heb nog 2 vragen. Op een site moet ik een gebruikersnaam ingeven en wachtwoord net als hier bij sat4all. Nu wil ze dat laten opslaan zodat ze het de volgende keer niet meer hoeft in te vullen. Hoe kan ik dat activeren ?? Bij het opstarten van de PC met Windows ME wordt er een wachtwoord gevraagd en met escape ga je daar voorbij. Maar ik weet dat het mogelijk is om het totaal uit te schakelen. Ik dacht met een progje maar weet het niet zeker en ook niet hoe dat progje heet. Wie kan mij dat zeggen hoe ?
Ome Merde Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 client voor microsoft netwerken niet als primaire aanlogserver gebruiken (staat ergens bij de netwerkomgeving (effe zoeken, weet het niet meer uit het hoofd)). je kan ook een enter geven als wachtwoord, dan vraagt ie het ook niet meer toch ? als je je internet explorer zo instelt dat deze "Cookies" accepteerd (beveiliging) dan is je probleem met dat wachtwoord ook verdwenen. merDe deze ruimte is te huur
gsm Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Geplaatst: 11 mei 2005 Citaat: client voor microsoft netwerken niet als primaire aanlogserver gebruiken (staat ergens bij de netwerkomgeving (effe zoeken, weet het niet meer uit het hoofd)).je kan ook een enter geven als wachtwoord, dan vraagt ie het ook niet meer toch ? Dit is opgelost. Client voor microsoft netwerk niet kiezen maar windows-aanmelding kiezen. Citaat: als je je internet explorer zo instelt dat deze "Cookies" accepteerd (beveiliging) dan is je probleem met dat wachtwoord ook verdwenen.OmerDe Ik heb alle cookies in explorer onder extra - internet opties - beveiliging bij alle vier op inschakelen staan maar dat heeft geen resultaat. Het is de bedoeling dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord opgeeft en daarna op inloggen klikt en als het goed is zou dan een scherm op moeten komen die vraagt of ik het wachtwoord wil opslaan op de pc. Dat scherm zie ik niet.
Pionewbie Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Instellingen voor AutoAanvullen aanpassen U kunt de functie AutoAanvullen zodanig configureren dat alleen de gewenste gegevens worden opgeslagen en voorgesteld. U kunt bijvoorbeeld kiezen of AutoAanvullen moet worden gebruikt voor webadressen, formulieren en wachtwoorden of dat u de functie helemaal niet wilt gebruiken. U kunt ook de geschiedenis voor elk van de opties wissen. 1 - Klik in het menu Extra van Internet Explorer op Internet-opties. 2 - Klik op het tabblad Inhoud. 3 - Klik onder Persoonlijke informatie op AutoAanvullen. 4 - Schakel de selectievakjes voor de gewenste opties in. Bron: Start -> Help
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen