Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Hallo, Ik heb een probleem,mischien kan iemand mij helpen. Het is zo ik heb mijn pc met windows xp prof gedeeld met mijn zoon,dus als ik de pc opstart gaf hij mijn naam aan en zijn naam ,dus kon hij niet in mijn gedeelte komen. Nu heb ik gisteren bluetooth anngesloten en iets gedaan, wat ik niet meer weet. En nu is mijn naam weg bij het opstarten en nu zijn ook al mijn mappen weg dus alles van de sattelliet enzo Ik weet dat het net een instelling te maken heeft ,maar wie weet het Heel veel dank alvast
gsm Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Je kan een kijken of je er bij kan komen door in veilige modus op te starten en dan zal als het goed is administrator , jouw naam en die van je zoon op het scherm komen. Als het goed is kan je dan op je naam klikken en kom je weer in je mappen. Ik had ook eens zoiets en had toen iets gewist. Ik heb toen alles opnieuw geinstalleerd maar dat bleek later niet nodig dus niet zo snel als ik te werk gaan. Maar om te kijken of je account nog bestaat kan je het proberen in veilige modus. Succes
Con Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Mocht dat niet lukken heb je altijd syteemherstel nog. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gsm Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 is te proberen maar werkte bij niet. Het belangrijkste nu is of de accounts nog aanwezig zijn voor hem. Daarna kan die systeemherstel proberen. Ik hoop dat het lukt Succes
PaulCl Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Kijk eens onder C:\Documents and Settings of je naam daar nog staat. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen