Ga naar inhoud


waar kan ik L1.34 vinden?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb hier een oude humax 5400 waarvoor ik Loader versie 1.34 nodig heb.

Iemand enig idee waar het te vinden is.

 

Ik heb op de site van humax gekeken maar niet te vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


DAT IS NIET HELEMAAL GOED GEGAAN KIJK EVEN IN JULLIE MAILBOX STUUR ANDERS EVEN EEN PM-etje MET JULLIE SYSTEM ID GA HIERVOOR NAAR MENU<INSTALATIE<STATUS<ONTVANGERSTATUS EN MAIL ME EVEN WAT JE DAAR ZIET STAAN DE MAZZEL

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik heb zojuist geprobeerd om de hic10500 voor L1.37 er op te zetten maar hij pakt hem niet hij geeft een "application error"

met als melding "Execption ECommError in module FV3DLL.DLL at 000120A6 read error (error:6)"

 

het probleem bij dit apparaat was dat hij eerst een na het aanzetten met de schakelaar achter eerst "L1.34" dan "lock" dan "fail" en dan "E-Ac" aangaf.

 

En nu doet die helemaal niks meer. Als je de de schakelaar achter aanzet dan gaat die naar standby modus en gaat het klokje aan "00.00"dus en brandt het rode lampje van standby voor de rest wil hij niks doen.

 

Er is dus de verkeerde software en loader versie op dit apparaat gezet.

Nou wil ik weer de originele loader en software er op zetten en vervolgens patchen natuurlijk maar ja het schiet zo niet op.

 

Iemand suggesties

 

Trouwens het is een Humax 5400 met System ID : 0016.0000

OAK-I, MK2 tuner denk ik want hij had L1.34 er op

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAT KAN KLOPPEN IK HEB DAT PER ONGELUK GEDAAN IK HEB AL GEKEKEN OF IK DIT KAN VERANDEREN MAAR DIT LUKT NIET MAAR JE HEBT M,N EMAIL ADRES DUS MAIL ME MAAR GEWOON

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook geprobeerd om de all cam restore van TeeBee toe te passen maar hij reagert niet.

 

De humax reageert op geen enkele manier, hij wil niks meer downloaden?

Suggesties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...