Gast Geplaatst: 14 mei 2005 Geplaatst: 14 mei 2005 Wat is de reden dat ik telkens wanneer ik van kanaal wissel de"A en de 1 " moet intoetsen. Ik heb al diverse malen na het invoeren van de pids de ontvanger STANDBEY gezet maar raak steeds de pids kwijt. Doe ik iets fout of zit dat in de FW. Groetjes SONJA
EmQu Geplaatst: 14 mei 2005 Geplaatst: 14 mei 2005 Mijn ervaring is dat als ik soms te snel zap ik af en toe de PID's opnieuw moet instellen. Standby zetten helpt daar niet tegen. Geen idee wat dat is. Ik heb dat ook met snel zappen op de NL zenders. ...
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Beste Lex,Ik heb er inderdaad de originele canal+ kaart up to date er in zitten. Ik heb een 100 versie en een 200 versie gepatcht en ze doen het allebei. Groetjes SONJA
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ik heb dit gehad na proggen van (een) Spirit fw, maar ging er vanuit dat er iets mis was gegaan met FlashCVT (gaf ook 2 verify errors). Inmiddels geen probleem meer...
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Oke Sonja, Ga nu naar de kanalen waarvan je de PID wilt veranderen en verander die, haal vervolgens het kaartje uit je decoder en klik dan op de stanb-by knop op je afstandbediening en dan zou hij de PID vast moeten houden, althans hier wel. Waarom de decoder de PID niet vasthoud met het kaartje er in heb ik geen vaste verklaring voor maar ik denk dat het te maken heeft met de chip (seca2) die in het kaartje zit. Laat even weten of het nu goed is. Lex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen