Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 + Funcard + Sattracker 1.2 + emu


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Strong 8000 met de Sattracker 1.2 + emu firmware erop. Door de beperking van het aantal * op de eeprom dacht ipv. het geheugen uit te breiden een funcard te gaan gebruiken.

Ik heb dit geprobeerd en geen reactie.

Ik denk dat de emu uitgeschakeld moet worden, maar waar?

Moet ik misschien een oudere firmware erop zetten zoals de STR 8000 - Freedom v3.0 of misschien nog ouder.

Dus welke firmware kan ik gebruiken met de funcard zodat het wel een multicam is ipv. alleen een s*c* machine.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vertel eens, wat bedoel je met deze zinsnede

" Door de beperking van het aantal * op de eeprom dacht ipv. het geheugen uit te breiden een funcard te gaan gebruiken".

 

De emu zet je uit door naar het menu te gaan, dan 4 en dan virtual card op off te zetten.

Volgens mij biedt op dit moment de funcard niet veel meer mogelijkheden dan de emu met de juiste sleutels.

Of bedoel je dat je graag alle emu-patches op je eprom had willen plaatsen.

 

Een fun-card moet gewoon kunnen werken met de sattracker firmware, zorg wel dat je de juiste files gebruikt.

 

john.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

'aantal *' staat voor het woord sleutels zoals je gemeld hebt.

(ik weet niet precies welke woorden ik wel en welke ik niet mag noemen zoals bijv. s*c*)

nog iets extra's:

Om de funcard te testen weet jij misschien een kanaal op de Astra of Hotbird welke zou moeten werken met de nieuwe sleutels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een funcard gaat niet goed werken daar de keys iedere keer een andere berekening krijgen bv nu weer de tps kanalen zie topic nieuwe patch 13-05-2005

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...