jalza Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 zie hier http://joshyfun.peque.org/PMCAM2/ Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 Heeft iemand ervaring met de Chipdrive Micro Fun die door $#@%!%#$#@#! geleverd wordt? Als ik de datasheet zie dan lijkt het wel erg op de Phoenix interface. Voor info, zoeken op "kaartlezer" op www.$#@%!%#$#@#!.nl. Ik heb geen aandelen $#@%!%#$#@#! maar hij lijkt me niet al te duur en goed verkrijgbaar.
Gast Geplaatst: 4 maart 2006 Geplaatst: 4 maart 2006 Ik wil even een bedankje kwijt voor dit forum en speciaal deze draad, ik had helemaal geen evaring met sat-tv, maar het loopt nu prima hier. Multytenne, Skystar2, AltDVB (ProgDVB hapert als ik PMCam gebruik ?), PoorMan's Cam, Dynamite Phoenix interface en een officieele CanalDigitaal op een LCD 1360x768 32inch TV. Echt super beeld. Was wel even klooien maar het is gelukt en iedereen hier bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen