Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Delen Geplaatst: 15 mei 2005 Aankomende vakantie heb ik plannen om met enkele mansen naar de USA te gaan, en dan met name de bekende "moeder van alle wegen" daar te gaan rijden; Route66, met een auto/camper van Chicago naar LA. De lengte is ongeveer 3500 km, maar trek er 4 weken voor uit. Zitten er hier mensen met ervaring? Informatie bron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerritvogels2 Geplaatst: 15 mei 2005 Delen Geplaatst: 15 mei 2005 wanneer je route66 rijdt zou ik ter hoogte van Flagstaf Arizona rechts af gaan en eerst naar Monument valley gaan om vervolgens van daaruit via kayenta de 160 nemen Dus Monumentvalley-Kayenta-Cameron tussen kayenta en cameron rij je door The Painted desert. Ga ter hoogte van Cameron rechts af de 64 op en rijdt tot de Grandcanyon. Daarna neem je de 180 (komt van zelf) richting Williams om daarna via Seligman naar Kingmen te rijden. Je rijdt dan een stuk over Route 66 Ik zou zeker maar dat is personnlijk van kingman naar Las vegas rijden en van daaruit via Death Valley ( ga naar Dantes vieuw en Zabriskie point) dit wel bij zonsondergang of zons opkomst. Vanuit Death Valley via Lone pine (Alabama Hills) Ga komend vanuit het zuiden bij het enerlaatste of laatste stplicht in line pine links af de Witney Portal road op en rijdt een kilometer of 3 en je komt in de Alabama Hills. Vervolgens noordwaards richting Yosemite en vandaaruit naar San Francisco om vandaaruit zuidwaarts te rijden over Highway 1 Naar Los Angeles. Dit alles wanneer je tenminste van de natuur houdt, zijn dit zeer fotogenieke plekken. Wel van dag tot dag goed plannen om niet te veel km per dag af te moeten leggen. Mijn ervaring is dat meer dan 500 km veel is maar wel kan per dag maar wil je kunnen stoppen op z`n tijd zou ik zo`n 350 km per dag ongeveer aanhouden. suc6 Gerrit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen