Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Na dat ik mijn pc opnieuw had voorzien van WINDOWS XP professioneel, Krijg ik steeds de melding dat er een update is voor WINDOWS MESSENGER. "" Er is een nieuwere versie beschikbaar.Als je doorwilt gaan,moet je deze nieuwere versie installeren.Wilt je dit nu doen? O JA O NEE OK-------Nieuws Reageer ik er op kom ik bij SERVICE PACK 2.Deze wil ik niet installeren. Hoe kom ik van die melding af.Kan ik WINDOWS MESSENGER eventueel verwijderen en zoja waar moet ik dat doen. Groetjes SONJA
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ga naar: START > CONFIGURATIESCHERM > SOFWARE > WINDOWS ONDERDELEN TOEVOEGEN OF VERWIJDEREN en vink daar windows messenger uit!! Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 IK ben gaan kijken ,maar deze staat er niet tussen,kan hem dus daar ook niet verwijderen. Groetjes SONJA
raptor Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 windows messenger kun je heel gemakkelijk uitschakelen door simpelweg zn .exe te hernoemen naar bv 000 zelfde effect zonder tooltje.
jodokus Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb met msconfig hem bij autostart uigeschakeld. Is ie misschien niet gedeinstalleerd maar hij wordt ook niet opgestart en geen vervelende vragen. if you gotta go, go with a smile
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen