Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Hello, Ik heb een Aston Xena 2000 met CDS (seca2)compatibele kaartlezers. Als ik vervolgens mijn Mrev (2.24) in een van de 2 PCMCIA slots duw, verteld mijn receiver dat de CDS kaart niet geschikt is... zonder Mrev werkt de CDS kaart wel. Ergens is er een conflikt, weet iemand raad? Thanks, Mark
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Hoi, aangezien een ingebouwde cam sneller is dan een exsterne zoals jou matrix rev zal de ontvanger zodra als die een door de ontvanger zelf te decoderen signaal (seca) ziet dit eerst intern proberen..... vandaar jou conflikt heb zelf een xena 1700 en heb wel 2 slots echter alleen de onderste is aangesloten........
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Beste Happy Surfer, Ik had al een vermoeden. Is er een oplossing voor? Ik heb niet veel behoefte om telkens de matrix eruit te halen als ik een nedelandse zender wil kijken. Is het bij jou opgelost door de bovenste af te sluiten?
Satlux Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 zet de irdeto key's op 000 Werkt goed Autoupdate emu op off Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen