Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 ik heb 2 aston modules liggen met 2 gouden kleurige kaarten erin deze gebruikte ik om nederlandse zenders incl canal plus te ontvangen maar die werken nu niet meer nu is mijn vraag zijn deze nog bruikbaar voor andere zenders? en welke zenders kan ik dan ontvangen alvast bedankt
maxloader Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Dan heb je ze vast al lang niet meer gebruikt, aangezien de nederlandse kanalen in seca 1 allang niet meer uitzenden( en de aston modules alleen seca codering aan kunnen(mits orgineel)) Met de aston cams valt niet veel te hobbyen, met de good old gold kaart weer wel (via2) Max Live life to the Max(loader)
lummel Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Welke versie Aston is het? Ik zoek nog een Aston 1.05 voor in een Nokia 9902S. Die werkt volgens de geleerden alleen maar met een Aston. Als je wilt mag je hem (aston 1.05) ruilen voor een nieuwe Matrix Reborn. (originele ZCAS uitvoering). Daar kun je dan wel een beetje mee hobbyen... Graag via PM DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield Visiosat draaibaar - Wavefrontier --------------------------------- Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 ik hen nog 2 aston modules liggen waarvan ik er er wel een van wil ruilen heb deze ook noor een nokia 9650 gebruikt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen