Koen B Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Hallo, ik vroeg me eigenlijk af of het kwaad kan mijn CD-kaartje in de module te laten steken als ik met de laptop nieuwe software op de MR zet. Ik haal het kaartje er altijd uit, maar is dat eigenlijk nodig? Aangezien de chipcontacten van de kaart nogal makkelijk beschadigd raken is het misschien beter de kaart gewoon te laten zitten? VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 als we zeker weten dat enkel de loader en de memory van de cam worden geadresseerd dan kun je dat kaartje gerust laten steken.. maar zo zeker ben ik er niet van. er zijn namelijk ook enekele initialisaties en het implementeren van de cam / of dat niks op de kaartcontacten stuurt weet ik niet en met beleid het kaartje trekken is mijnsinziens beter dan een dode kaart. cheers Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Koen B Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Geplaatst: 15 mei 2005 Oké, dan ga ik daar gewoon mee door! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen