Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ik heb nu storing op ned3 alleen, hier en daar piepend krakend storend digitale storing, ik heb het alleen bij ned3, maar op de kabel tv is er geen storing in het geluid, hebben er nu meer mensen last van, anders heb ik misschien een probleem (storing opgevallen vanaf 22:00 tot nu toe (23:00) kunnen mensen even luisteren of ned 3 nu goed is of niet?
maxloader Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Hier niets aan de hand. Max Live life to the Max(loader)
leo1949 Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ik zag net je bericht en ik kan je zeggen dat bij mij de ontvangst goed is Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ik heb het een en ander geprobeerd, alles is goed behalve het geluid bij nederland3, weten jullie zeker dat er niets mis is met het geluid, geen geluidwegvallers, kraken, enz... Als je 30sec naar ned3 luisterd zou je zeker wat moeten merken in dat tijdsverstek. Als alleen ik er last van heb is dat wel heeel vreemd, waarom alleen ned3?
leo1949 Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Helemaal nix aan de hand beeld is goed en geluid ook. Kijk eens naar je pids instelling misschien ligt het daaraan bij mij is dit: videopid 519 Audiopid 96 Pcrpid auto Als dit het is laat het ons dan ff weten Groetjes Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 de audio en video-pid staan goed, pcrpid staat niet op auto, maar op 8190, maar dat zal het wel niet zijn, echt heel vreemd, nog nooit meegemaakt...? update... Ik heb nu ook andere dvb programma's geprobeerd met het zeflde resultaat, maar zodra ik een softwarematige cam gebruikt yankse wil het kanaal niet eens openen, de andere (nog) irdito1 zenders doen het met de softcam wel.
leo1949 Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Wat je nog kunt doen is: Stekker van ontvanger er even uithalen Kanalen opnieuw scannen Kijken of je pcrpid op auto kan krijgen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
leo1949 Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ik krijg de indruk dat je met een pc kaart kijkt en dan zit je in de verkeerde topic, en kun je beter aan een mod vragen om hem in de goede te zetten. Als dit zo is hoort de vraag hier thuis: Satelliet op de PC & Internet via Satelliet Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 de pcrpid kan niet op auto, hij maakt er zelf wat van, maar dat klopt volgens mij wel, op alle andere nederlandse zenders is de pid het zelfde. Ik heb dit bericht in dit form gezet omdat ik niet denk dat er alleen voor pc kaarten nu een storing zou kunnen zijn, standalone ontvangers zouden er net zo goed last van kunnen hebben. Ik heb inmiddels alle transponders opnieuw gescand, maar geen beter resultaat, ned3 is nogsteeds (als enige) met haperend en krakend geluid, dan een paar sec goed, dan weer storing. wat wel opviel is dat 2 van de 3 keer dat ik transponder 12515 Mhz Horizontaal 22000 (waar toevallig ook ned 3 op staat) scande liep het dvb programma vast... Zou er misschien een storing zitten in die transponder? maar ned1 en 2 staan ook op die transponder, en die kan ik wel perfect bekijken en luisteren. Ik heb zoiets nog nooit gehad, ik hoop dat het morgen vanzelf is opgelost en dat het toch een storing was waar mijn pc kaart dan wat gevoeliger voor was dan jullie ontvangers, we zullen zien, ik meld de vooruitgang wel
zontomaatje Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 NED3 is over naar seca2 en irdeto2. groeten.
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 ik heb nu ook gezien dat (toevallig???) net een overschakeling is geweest naar seca 2, maar ik heb een orginele canaldigital kaart, dus seca 2 kan ik gewoon, het beeld is ook gewoon goed bij ned3, alleen het geluid heeft storing hier en daar. ik zou echt niet weten waar het nu aan kan liggen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen