Hensat Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Geplaatst: 16 mei 2005 Citaat: ik heb nu een acount aangemaakt en met dit acount kan ik geen bestanden meer wissen die op mijn externe hdd staan.(heb keuze gemaakt wijzigen niet toegestaan)maar ik wil wel kunnen schrijven met dit nieuwe acount,als ik dan een nieuw bestand(foto)vanuit nieuwe acount naar de hdd schrijf kan ik deze wel wissen is dit normaal of kan ik dit ook beveiligen?(omdat ik gebruik van alle 2 de acounts wil maken) heb dit berichtje even bewerkt dacht dat het mij gelukt was ,maar mijn vraag geld nog steeds zoals hier boven
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Dat is logisch,als je met een nieuw aangemaakte account (zelfs met beperkte rechten) een map aanmaakt, dan is deze laatste ook eigenaar van die map...dus deze kan die map dan ook gaan bewerken/deleten enz... Jij moet gewoon als administrator ingelogd zijnde alles klaarzetten op de computer...en dan afhankelijk van de gebruikers geef je deze bepaalde rechten op wat jij hebt aangemaakt...zo zullen deze enkel kunnen doen wat jij ze hebt toegezegd...niet meer of niet minder.
Hensat Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Geplaatst: 16 mei 2005 bedankt! voor al je uitleg,het is me nu volkomen duidelijk groet, hensat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen