Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Hallo, Ik heb beide downloaders maar met zo'n poolse handleiding kom ik geen stap verder, weet iemand op dit forum hoe deze programma's werken? of waar misschien een engels of nederlandstalig help bestand staat? Greetz, SnOoD
IceKiller Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 voor de handleiding van downloader moet je zien op lex zijn website.. Dreambox 800 + barry allen + 160gb | Dreambox 500 | Dreambox 7020 + 120G + usb stick..
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 bedankt.. maar Lex zijn website? waar kan ik die vinden?
MehmetArslan Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Je kan downloader V2.8 ook omzetten naar NL Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 dat is me uiteindelijk wel gelukt, maar ik weet eigenlijk niet wat je precies met deze downloaders kan? en niet alles word nederlands als je de dutch knop aanklikt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen