Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds gisteren haperend krakend en piepend storend geluid, het klinkt alsof er storing in de digitale stream zit. Met alle dvb programma's het zelfde resultaat. softcam wilde ned3 ook niet meer opnenen, maar nu (vanochtend) zag ik dat ook ned net is overgestapt naar seca2, misschien dat dat problemen gaf tijdens het overzetten? ik weet het niet, maar nu heb ik er nog steeds last van.

Ook bij het scannen van de trasponder waar ned3 op staat geeft vaak vastlopers, terwijl ned 1 en 2 gewoon perfect zijn, en die zitten op die zelfde transponder 12515 Mhz Horizontaal 22000.

Wat kan het zijn? mijn kaart zal toch niet kapot zijn, alleen geluid bij ned3. als mijn kaart kapot zou zijn en die frequentie niet goed zou kunnen tunen dan zouden de andere canalen op die transponder toch ook moeten storen?

ik vindt dit echt een raadsel, wat kan dit nu weer zijn?

overigens ik heb...

Skystar1 + ci module + matrix cam + canaldigital kaart, en heb getest op dvb-dream, progdvb, en standaard bijgeleverde programma, maar allemaal het zelfde probleem.

Het lijkt mij dat er iets mis is met de codering van de mpeg2 steam nog voor de satteliet of de transponder die niet geheel lekker werkt, ik kan mij niet voorstellen dat bij mij het probleem zou kunnen liggen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen