Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Als ik mijn pc opstart,dan komt er te staan ,er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:/windows/pfjdbjdit.dll

Wat is dat ?

Kan ik dat weg krijgen en hoe moet ik dat doen ?

Vast bedankt voor jullie hulp

Groeten Aad

Geplaatst:

da's een niet-bestaande .DLL als je het mij vraagt.

sluit hem uit van opstarten in msconfig (start -> uitvoeren -> msconfig (intypen, enter) -> tabblad "opstarten" en zoeken maar of verwijder deze uit het register (start -> uitvoeren -> regedit (intypen, enter) -> ctrl-F (enter) pfjdbjdit.dll (enter) en zoeken maar. bij elke verwijzing op "del" drukken en vervolgens op F3 drukken totdat ie klaar is.

aub wel even een virusscan en een spyware-scan (hitmanpro) er achter aan. dit bestand komt niet zo maar op je systeem lijkt me.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ik zou op m'n schijf eens zoeken naar DLL's en EXE's met dat soort vreemde namen. Dit ziet er uit als een virus/worm.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Hoi

Ik heb de nieuwe hitman pro 2 gebruikt ,maar ze gaan er niet af,kan ze alleen uitschakelen met msconfig,maar hoe krijg ik ze helemaal weg?

Fijne dag verder

Aad

Geplaatst:

Open de windows-register (Start-->Uitvoeren en typ regedit) navigeer naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLs

Zoek hier naar de bewuste DLL en verwijder hem.

BJ

Geplaatst:

Hoi precies gedaan wat je mij uitlegd maar ik kan hem niet vinden stukje voor voor stukje gekeken ,en weer ,maar niks hoor

Groeten aad

Geplaatst:

Dan zoeken we verder...zoek de onderstaande sleutels eens op en kijk of deze hier bij staat:

Hkey_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Hkey_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

Hkey_Current_User\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Geplaatst:

Probeer deze link eens http://uk.trendmicro-europe.com/enterpri...mp;install=auto

Deze verwijderd aleen als je betaald maar geeft wel de info over evt spy/mail ware of virussen.

Kijk ook eens of er rare processen draaien.Mail en spy ware hebben de nare eigenschappen om zichzelf te dupliceren na een delete, maar wel met een andere naam.

Ik hoop dat de link geen regels overtreed.

suc6

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen