tycaja Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Bestaat er een mogelijkheid om een copy van een gekregen bericht alsook van een verzonden bericht tergelijkertijd in twee verschillende mailboxen te krigen ? bv met een re direkt ? ik zou graag alles wat ik verzend/ontvang/en verwijder als extra troef sparen in een dir als dat kan . moest dit automatisch gebeuren zou dit natuurlijk mooi mee genomen zijn . bedankt, tycaja ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Tonskidutch Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 wizard regels gebruiken.. pull down menu extra wizard regels voor verschuiven en of kopieren vanuit elke map dus inbox en verzonden. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
tycaja Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Geplaatst: 18 mei 2005 Als ik je goed begrijp is dit de manier om een mail in twee verschillende mappen te laten toekomen ? dus binnenkomen in mail in dan regel toepassen en verplaatsen naar een ander map. Ik ben wel op zoek om de mail in verschillende mailboxen te laten toekomen, dus in feite zoek ik iets om een mail die verzonden word naar mailbox A ook automatisch in mailbox B te laten toekomen. maar toch bedankt. PS ome merde, sorry voor de onduidelijke header! ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Tonskidutch Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 dan moet je automatisch forwarden als wizard regel gebruiken. dat kan ook . en wat ook kan is; dat je bij je provider op de pagina betreffende jouw private mail en mailboxes een forwarding regelt.. zoals je meerdere mailboxen hebt als abonnent bij de diverse aanbieders kun je die ook zodanig instellen dat er onder meerdere aanmelding en/of accounts hetzelfde of heel specifiek spul binnenkomt (ook aliassen aanmaken dus) dan ben je niet eens afhankelijk van de pc en de outlook maar regelt het op mailbox niveau bij de provider.. kunt dan ook vanuit een andere pc die mailboxen apart oproepen en of instellen. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen