Ga naar inhoud


Een moeilijke dag.


Mojo

Aanbevolen berichten

Morgen wordt mijn moeder begraven. Mijn moeder is Vrijdagochtend de 13e om 01.35u plotseling overleden als gevolg van een hartstilstand. Ik ben 's nachts nadat mijn vader heeft gebeld met dit droevige bericht direct, samen met mijn broer, van Nijmegen naar Breskens gereden. Dit is de meest moeilijke en lange rit geweest die wij ooit hebben moeten maken. Extra wrang is het feit dat we dat week-end met zijn allen (mijn ouders, broer, zus, mijn gezin en ik) haar 64e verjaardag zouden vieren. Zij zou een lekkere pot tomatensoep maken. In dit geval praten we dat over een liter of 10 soep. Donderdag nog even snel de winterbanden gewisseld voor de normale banden. Nog even naar Duitsland om een biertje en wat schnapps te halen om er op te drinken die zondag de 15e mei. Helaas mocht het niet zo zijn.....

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Ook ik heb 2 maanden geleden mijn moeder op 66 jarige leeftijd aan de gevolgen van Alzheimer verloren. Ik voel met je mee. Nogmaals heeel veeel sterkte.

DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli

WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke leeftijd is te vroeg.

 

1 troost misschien het ging in 1 klap.

Voor jou en de andere nabestaanden een

drama, voor jou moeder een geschenk.

 

Kijk naar de mooie en leuke momenten

en die moet je vasthouden. Alleen dan

is het te dragen.

 

Sterkte.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...