Ga naar inhoud


tegengaan van illegaal gebruik.


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat:
Monopolie is niet erg - maar dan wel in handen van de overheid.

Van de privatisering van de telefoon, openbaar vervoer en elektriciteit zijn we ook geen snars beter geworden.



Percies

die overleven alleen als een gigantische machtpositie hebben ( lees geld) . Hebben ze dat niet dan worden ze door het buitenland overgenomen door wel kapitaalkrachtige. Relatie met de klant is van ondergeschikt belang. Marktaandeel telt. Geld heeft CD nooit gehad maar ze bezitten wel het monopolie daarom kunnen ze hun klanten behandelen als shit.
Ik denk dat er over 10jaar alleen nog een enkeling een schoteltje heeft staan als ze zo doorgaaan. Dan is alles vervangen door een universele breedband verbinding , zijn ze alleen nog goed voor nieuws en reclame en zijn films pay per view gedownload.

mzzl
nico
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik dacht dat wanadoo van plan is om in de toekomst ook tv aan te bieden via hun adsl netwerk. Als ze daarmee voor elkaar kunne krijgen om de zelfde of betere beeldkwaliteit te krijgen via de satelliet, dan zou me niks verbazen dat dan hoop mensen CD zulle afzeggen. Maarja wie weet kom CD dan wel als eerste met een hoop HD zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk eraan dat jij niet de enige in je wijk bent die TV zit te kijken. Om zinnig digitale TV via internet aan te bieden, moet je alleen voor het NL pakket al zo'n 200 Mbps aanbieden voor de hele wijk. Dat kan het netwerk (ik bedoel dus je wijkcentrale en daarachter, niet dat laatste lijntje naar je huis) nog lang niet aan. Nog los van dat er geen zinnige protocollen zijn om IPTV te ondersteunen (de torrent based zijn veelbelovend maar nog lang geen standaard).

 

De bandbreedte van de astra1 schat ik zo op 800x2Mbps=1.6 gigabit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...