Puch Geplaatst: 17 mei 2005 Delen Geplaatst: 17 mei 2005 Beste leden, Heeft iemand van jullie toevallig de eerste uitzending van het Europees kampioenschap pool in Veldhoven opgenomen? Het programma is uigezonden op sbs6 en dit op zaterdag 30 april 2005 van 16 tot 16.30u. Je zou me er een groot plezier mee doen. Ik heb aflevering 2 en 3 mochten iemand interresse hebben. Alvast bedankt, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mietde Geplaatst: 17 mei 2005 Delen Geplaatst: 17 mei 2005 Helaas al verwijderd maar O O wat was dat een brakke samenvatting zeg. Ikzelf loop telkens de feed mis van de Pool toernooien. Maar helaas, kan je dus niet helpen. Enne, aflevering 2, was die niet zonder geluid? You cannot ignore that member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puch Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2005 Er was idd een stuk geluid weg in aflevering twee. Maar ik was erbij als deelnemer op dat Ek en had toch graag volledig de reportages in mijn bezit gehad. Ik vond de reportages ook beneden alle peil en enkel aandacht voor Alex Lely. Niets tegen Alex natuurlijk, maar er waren heus nog wel ander dingen te zien dan alleen maar wat ze getoond hebben. Eigenlijk komt het goed uit dat hij 2 maal Europees kampoen is geworden, ander zou het nog een flauwere bedoening zijn geweest voor sbs6. Toch bedankt voor je reactie. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen