dreamlover8000 Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 ik wil versatel abo nemen maar zit aan contract vast van @home. als ik nu een tweede netwerkkaart inbouw in mijn pc en die aansluit krijg ik dan extra snelheid. dus 20 mb + 5 mb = 25 mb of kan ik zo makkelijk niet tellen? misschien vertraagd de verbinding,omdat je een request met de verschillende technieken?
Ome Merde Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 nee, zo werkt het niet .... merDe deze ruimte is te huur
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Je zult een router moeten hebben die het verkeer over 2 interface's kan verdelen. Er zijn wel wat goedkope's oplossingen, maar het nadeel daarvan is dat ze elke verzoek omste beurt naar een andere gateway sturen. Het wordt dan niet effectief verdeeld. Ook met linux kan dit heel mooi met iproute, je kan dan b.v. ftp/kazaa/emule enzo over de ene heen gooien, en met de andere verbinding kun je lekker snel surfen/telewerken enzo
dreamlover8000 Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Geplaatst: 19 mei 2005 ik ga me eens verdiepen in iproute hartelijk dank voor de tip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen