Ga naar inhoud


+CAM 3.2 en 2002f


Psychosammie

Aanbevolen berichten

In mijn HUMAX 5400 zit +CAM versie 3.2

 

Op dit board zijn de nodige discussies over 2002f en hogere versies. Inmiddels heb ik gezien dat ook +CAM versie 4.0 bestaat. Ik heb het idee dat deze patches beiden van PH zijn?

 

Is dit zo? En waarom dan een andere manier van versie nummering?

 

Overigens verbaas ik me over het enthousiasme waarmee iedereen de nieuwe versies van de firmware probeert zonder dat duidelijk is wat nu de verbeteringen zijn. Op wat hangers na ben ik best tevreden over +CAM 3.2. Deze hangers worden ook gemeld in 2002f en hoger. En dan hebben we het nog niet eens over time-bombs.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tel ook een beetje kwijt ben en weet dus niet of de 4.0 een PH versie is...

De 2002 serie is begonnen met de software versie 1.05 en na allerlei copycats en XP vermeldingen, waarschijnlijk om een en ander voor ons weer duidelijk te krijgen.

 

De 2002F is naar mijn mening de meest stabiele versie. En ja waarom steeds vol enthosiasme een nieuwe erin stoppen.... Leuk, toch? Zoveel mogelijk uit je tunertje proberen te halen... Het is een hobby (bijna ziekte) en dan moet het zo uitgebreid mogelijk.

 

Ik zou zeggen jank die 2002F erin en verbaas je over de nieuwe snufjes... Zeker met de Tuxon speeltjes erin.

 

Sterke Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...