Gast Geplaatst: 8 mei 2002 Geplaatst: 8 mei 2002 Heeft er iemand ervaring me de magic module op zijn gepatchte Humax?? Is het de investering waard??? Ik heb nu alleen een fun card. Daar ben ik tevreden mee, wat kan ik meer als ik zo'm magic module aanschaf?? Wim
Gast Geplaatst: 8 mei 2002 Geplaatst: 8 mei 2002 Ligt eraan, is je schotel draaibaar, dan heb je er iets aan, anders niet veel!!!!
Gast Geplaatst: 8 mei 2002 Geplaatst: 8 mei 2002 Nee ik heb geen draaibare schotel, ik kan de ASTRA en de Bird ontvangen. En dat is geloof ik it. Dus maar niet doen he, denk ik Thanks for the info. Wim
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 mei 2002 Geplaatst: 9 mei 2002 Och ja, waarom niet. Op de Astra en Hotbird heb je ook genoeg zenders die iets anders gebruiken dan SECA alleen. En je kan hem altijd weer updaten!
Gast Geplaatst: 9 mei 2002 Geplaatst: 9 mei 2002 Appien: welke zenders kun je dan nog meer zien met een Magic in vergelijking met een naar 5 in 1 gepatchte Humax???
Gast Geplaatst: 9 mei 2002 Geplaatst: 9 mei 2002 Het hang er even vanaf wat voor Humax type we hier over praten ! Is het een 5400(Z) dan heb je er voorlopg geen R**T aan, je kan je humax zo patchen dat je de magic module niet nodig hebt. Is het een ander humax type die voorzien is van een CI slot dan is het een mooie optie ja. Succes
Aanbevolen berichten