Gast Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Hoi Aangezien ik nog geen schotel heb maar ook niet een te hoog budget heb wou ik hier dus vragen welke schotel en dergelijke ik het beste kan kopen om astra 1 en 2 en hotbird te ontvangen. Mijn wens gaat uit naar zo min mogelijk problemen en goede ontvangst en dit alles dan voor een redelijke prijs. mvg Rob
Con Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Met betrekking tot de schotel. Zelf een schotel van 60 cm en ontvangst van astra 2 tot en met Hispasat op z'n sloffen. Dus voor Astra 1 en hotbird hoeft het absoluut niet groter (in Nederland). HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Roodkapke Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Hallo, Ik heb hier een wavefrontier T55 hangen, en die voldoet uitstekend. Ook met slecht weer nog voldoende reserve. Roodkapke PLinux member
opzolder Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Citaat: Met betrekking tot de schotel. Zelf een schotel van 60 cm en ontvangst van astra 2 tot en met Hispasat op z'n sloffen. Dus voor Astra 1 en hotbird hoeft het absoluut niet groter (in Nederland). HG CC Dit werkt natuurlijk alleen met een motor. Bij een vaste opstelling is 60 cm zeker te klein. Groeten van de zolder.
borsjea Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 aszen, ben op het net een leuke set voordelige set hiervoor gevonden bij een satshop via PM de gegevens naar je toegstuurd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen