Ga naar inhoud


sinds gisteren problemen met n1,2,3 c+ rood/blauw etc..


Gast

Aanbevolen berichten

Een deel van het c+ nl pakket doet het niet op deze humax 5400z, eerst ging het allemaal goed en nu niet meer. Het rare is dat de signaal sterkte redelijk goed is, het beeld springt van volledig zwart naar blokkend beeld . en het bekende balkje met no signal flikkert ook de hele tijd.

 

Het is van de ene op de andere moment verandert, het weer is goed etc......waar kan het aan liggen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


signaal niet sterk genoeg,dat is duidelijk.

Het heeft niet geregend,dus het ligt niet aan vocht,het heeft niet gewaait,dus schotel is niet van positie,Heb je voor je schotel een boom staan die nu goed in het blad staat???,controleer je aansluitingen,haal je dect telefoon uit de buurt van je ontvanger.

 

Kijk hier eens na

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan toch ook vocht zijn in de kabel bij de schotel. Condens kruipt overal heen, ook bij droog weer.

In geval van twijfel, F-stekker eraf,snooer 10 cm inkorten, F-stekker eraan en misschien is het probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu ook het zelfde probleem,mogen we de c-boys voor danken ze hebben een nieuwe multiplexer in gebruik genomen daardoor zijn de pid codes aangepast,wie met illegale kaart kijkt komt hierdoor in de problemen?een soort atack!!!! wat nu ,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is mij eigenlijk nog niets opgevallen, welke versies gebruiken jullie dan en welke settings ?. Hier de oude 2.3 NL patch en dat gaat nog steeds wel aardig hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hetzelfde probleem gehad alleen had ik dat met sat1.pro7 en nog een paar.het probleem was mijn dect telefoon (als jij er geen hebt kan het ook nog die van de buren zijn)ik heb het probleem opgelost door weer de juiste pluggen op de antennekabel te draaien,ik had deze namelijk vervangen door snelkoppelingen.

 

grtzz nicodemus

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren nog wat getest met settings,en later op de dag met nieuwe filles voor mijn fun,(satkoos fun5in1v38)e voilà probleem lag bij mij bij de filles:hoop dat dit ook voor u kan helpen ,greetz humboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...