Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 OOk van mijn kant veel sterkte en zoals Con al zij je zit er nu midden tussen de sats.
cosat Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Vanuit oost nederland wens ik familie vrienden en kenissen veel sterkte toe in de komende tijd en denk vooral aan alle leuke momenten terug
slider Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 veel sterkte voor de familie,vrienden,en kennissen, slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Harry_Nak Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Ik kende hem niet, maar zoals zovelen maakte in dankbaar gebruik van zijn bijdragen en ben mede door hem geintresseerd geraakt in Feeds..... Sterkte toegewenst aan de familie en vrienden... Vanuit Baflo, Noord-Groningen Pluk een roos, die is rood.
Unetwork Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Diep heel diep geschokt! Geen woorden voor maar tranen. Heel veel sterkte voor de familie, vrienden die achter zijn gebeleven Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
blitzteam Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 woorden schieten te kort Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Ik wens de familie en bekenden van Roger heel veel sterkte met dit zware verlies.
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Mijn oprechte deelneming. Legends may sleep but they never die.
Fredo Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Magda mijn deelneming Roger ik zal U missen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Bastos Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 innige deelneming en veel sterkte in deze droeve dagen Bastos Humax IRCI-5400,Dragon cam,Multiprog 2001XL,Triax 80 Astra/Hotb.Triax 110 Thor,Triax 110 Hispasat
jeejee99 Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 namens de familie ons meedeleven mvg. jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
FEEDDXER Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Wat ben in bedroefd als ik dit bericht schrijf, zo een goede vriend verliezen die gevochten heeft tegen zijn ziekte, en de strijd heeft verloren , er zijn gewoon geen woorden voor hoe het was om Roger als vriend te mogen hebben , altijd een luisterend oor en altijd voor iedereen klaar staan. Ik zal u missen Roger. Ik zal u missen Roger. Aan Magda de vrouw van Roger heel veel sterkte en ook aan alle sat4all vrienden en kennissen die hij zeker veel had. Ik wens de familie van Roger veel sterkte toe. Innige deelneming. feeddxer
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Helaas, ook voor de satelliet hobbyisten komt een tijd van gaan. Magda de familie, vrienden en bekenden sterkte met dit verlies. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen