MBa Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Hi satters ik heb een probleem met windows 2000, iedere keer als ik een geluidje afspeel dan is dat in dubbele snelheid. Ik heb een onboard geluids kaart van Intel. Het vreemde is dat deze kaart het op XP wel gewoon goed doet zonder versnelling. Wie heeft de oploissing. Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Misschien moet je op internet speciale drivers downloaden voor 2000, wat voor merk/ type kaart is het?
Morgothzz Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Het gebeurd vaker met on-board geluidskaarten, je moet dan de hardware versnelling uitzetten of lager zetten. configuratiescherm => geluiden en audio apparaten => tabblad audio => bij standaard apparaat op knop 'geavanceerd' klikken => tabblad prestaties => hier de slider helemaal naar links zetten (dus geen hardware versnelling). Maar zorg in iedergeval dat je er de juiste drivers op hebt staan. Regards 'Life Is A Joke'
MBa Geplaatst: 28 mei 2005 Auteur Geplaatst: 28 mei 2005 Ik heb de hardware versnelling uit gezet maar geen verbetering ook als ik heb helemaal vol zet is het net zo snel (dus niet eens sneller) en de software heb ik geladen, dus wie o wie weet de oplossing. Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen