Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 beste satters, ik heb een nieuwe computer waarop ik mijn oude joystick op wil aansluiten, maar in mijn nieuwe computer zit niet meer zo'n oude gamepoort, heeft iemand een idee, ik zat zelf te denken aan een of ander kabeltje ofsoo, ik heb niet zoveel geld te besteden bij voorbaat dank
Ome Merde Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 midipoortjes heb ik plenty. watvoor mainboard heb je en hoe "handig" ben je ? (kleppie eraf, connector erop, backplate vastschroeven, kleppie weer vast, booten en schieten maar). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 mmm, k snap et niet helemaal, wil je me anders een prive bericht sture met wat meer info?
Ome Merde Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 je hebt onderstaande rakker nodig : da's een midi-poort (waar je joystick ook op werkt). de flatcable dient op het moederbord middels een connector vast gemaakt te worden. je merk en type moederbord zou mij wellicht helpen om te kijken of ik wat voor je kan doen. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 ow, dat ken k denk k wel fixe, zo heb ik ook een extra com poort op een of andere pc geplant, ik heb hier wat gegevens van mijn moederbord: Columbia II (GA-8SIML) Ver 1.0 µATX motherboard Name: Columbia II (GA-8SIML) Ver 1.0 Type: µATX motherboard Manufacturer: Gigabyte op deze site zie je nog meer shit van mijn moederbord : http://support.packardbell.com/nl/mypc/?PibItemNr=spec_columbia2&PibItemParent=026722720207#show kun je dr wat mee?
Ome Merde Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 hmmm .. ik vind niks in die specs. ik meen dat zo'n beetje elk mainboard voorzien was van een dergelijke connector (aangesloten of niet) maar blijkbaar deze niet. ik denk dat de goedkoopste oplossing voor jou is : een geluidskaart scoren, bijv. één van Sweex . Die heeft wel een midipoort (waar je je joystick op kan aansluiten). Je on-board geluidskaart kan je dan uitschakelen in de bios (sound op disabled zetten). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 jah ik zat ook al aan een geluidskaart te denken, die geluidskaart van sweex is niet duur, maar 10 euro, k denk dat ik die maak ga kope, bedankt voor de moeite jorrit
Gast Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Wat is nou eigenlijk de overeenkomst tussen een gameport en een geluidskaart? Snap nog steeds niet waarom die al jaren samen op 1 kaart zitten.
Ome Merde Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 de gameport is van origine een midi-poort, dus voor o.a je synthesizer e.d (= link met je geluidskaart). merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen