Ga naar inhoud


3 humax vraagjes. firmware, 5100C_HQCI10303+ToH11.hnf en vervangen c9 en c10.


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,

Vraag 1

Bestaat er een database (website) waar je alle oude humax software (firmware) kan vinden?Op de humax site vindt je enkel nieuwe software en van bepaalde oude humax type's oudere software.nu heb ik testsoftware gekregen voor een bepaalde humax maar zou eerst de originele software willen vinden voor die humax in geval het zou mislopen.dat mag op een verborgen plek zijn op de humax site of andere website's.Het moet wel de originele software zijn en geen gepatchte versie zijn van bvb crazy ivan of planet hemp.

in het kort,waar staan alle originele software van de humaxjes.Wil je precies weten voor welke humax,stuur een pm,ik wil de versie niet zeggen wegens te gevaarlijk.

 

vraag 2

Ik heb van iemand 5100C_HQCI10303+ToH11.hnf gekregen.Het zou de EPG info van seca kanalen omzetten naar info die de humax kan gebruiken voor zijn epg informatie.M.a.w.,waar nu geen info van het programma instaat van een seca zender zou na het laden van die software die info wel tevoorschijn komen.Wie heeft ervaring met deze software en kan meer info geven?

 

Vraag 3

Zou het kunnen zijn,dat mijn grijze horizontale lijnen verdwijnen na het vervangen van de condensators die staan op een ander bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...