Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Weet iemand waar ik een inschrijfformulier kan krijgen? Ik heb namelijk een canal digitaal seca 2 kaart gekocht zonder inschrijfformulier.
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Bij een dealer zijn ze te halen. kijk even op hun site en dan bij dealers. misschien dat er wel 1 in de buurt zit van je je kunt ook bellen en dan registreren ze gelijk alles voor je is wel een dure 0900 nummer
Gerdy Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Normaal gezien hoort bij elke kaart een inschrijfformulier. Heb je deze kaart bij een Canal Digitaal dealer gekocht dan moet hij jou zo'n formulier bezorgen; heb je ze particulier gekocht, probeer er een te krijgen bij een dealer of contacteer CD... Gerdy
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Ik heb hem bij een particulier gekocht. In ieder geval bedankt voor de informatie! En ik neem aan dat er geen kosten aan het formulier zelf vast zitten(alleen registratiekosten)?
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Heb ik al geprobeerd, maar dat is alleen als je een al geregistreerde smartcard hebt.
Sunny Sat Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 nee, hoor. Ik heb ook 2 nieuwe kaarten zo laten registreren. Geen probleem. GroetjesSunny Sat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen