Satfreaked Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Geplaatst: 21 mei 2005 Aan de knipperende opdrachtprompt typ je: cd %SystemRoot% en dan hernoem je de bewuste Dll zoals aangegeven: ren shdocvw.dll shdocvw.old typ 'exit' en herstart de computer. als ik dit doe krijg ik de volgende melding. kan het opgegeven bestand niet vinden. ????? en onder winnt zie ik ook geen Shdocvw.dll staan.. het zal wel weer aan mij liggen.. maar wil iemand nog een poging wagen.... Satfreaked.
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Citaat: big john bij jouw optie om een user aan te maken. krijg ik gewoon weer een C:\ knipperend, nadat ik control userpasswords2 in heb getypt. ????? Doe eens Ctrl+Alt+Del -->bestand-->nieuwe taak-->en typ dan control userpasswords2 -->en klik op 'OK' ..wat doe die dan?
Satfreaked Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Geplaatst: 21 mei 2005 niets, maar ook geen foutmelding ofzo. alsof er iets geopend moest worden ofzo maar niet open ging ........................... maar nog steeds niets... Satfreaked.
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Internet kan je nog op ?...haal je computer eens door een online virus en-spywarescanner. http://www.pandasoftware.com/products/activescan/com/activescan_principal.htm
Gast Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Als je systeem vrij is van virussen...en je draait windows2000 professional zou je kunnen opstarten vanaf cdrom.Dan kan je kiezen om de huidige installatie van win2000 te repareren, moet je de herstelconsole optie nemen.
Satfreaked Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Geplaatst: 21 mei 2005 ed leg je eens nader uit. ik ben geen technicus, maar wil wel graag dit oplossen. Satfreaked.
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Ik weet niet of je er nog iets aan heb maar de dll staat in \winnt\system32 suc6
Edd Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Wat Big John aangeeft inderdaad. Recovery console Win2000
Satfreaked Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Geplaatst: 22 mei 2005 die heb ik dus juist niet en xp erop zetten word denk ik ook niet veel goeds, is niet een hele snelle laptop... andere optie? met behoud van deze versie met alles wat erop staat op de C:\ buiten de orginele cd ergens op de kop te tikken. suggesties.. Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Geplaatst: 22 mei 2005 stap verder in mijn proces. nadat ik in taakbeheer direct system 32 had getypt starte alles ineens op, mijn bureaublad, messenger etc. maar krijg ook een foutmelding maar alles blijft wel werken maar zonder netwerk krijg geen verbinding met db, en of router. foutmelding betreft : /idlist,:0:800,c\winnt\system32 of onderdelen ervan niet vinden. als ik opnieuw opstart laat hij niet meteen mijn bureaublad zien, moet ik weer via taakbeheer doen en dan staat hij daar nog standaart in het windowtje. iemand bekend met dit.... Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Geplaatst: 23 mei 2005 iemand, die eens hier nog naar kan kijken. met name naar me laatstse bericht. Satfreaked.
Ome Merde Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 is het niet verstandiger om je PC gewoon opnieuw te installeren, bespaart je een hoop ellende. of staat ie vol met belangrijke data ? (en je hebt geen back-up ?) merDe deze ruimte is te huur
Satfreaked Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Geplaatst: 23 mei 2005 ja dat lijkt mij ook, mar er staan wel dingen op die moeten bewaart blijven maar ik kan ze er vanaf halen. maar dacht probeer het toch nog eens..... mischien dat het toch nog lukt op een andere manier. bvd Satfreaked.
Gast Geplaatst: 6 juni 2005 Geplaatst: 6 juni 2005 volgens mij staat het antwoord wel degelijk op de site van ms, alleen wat je vervolgens moet doen denk ik is een nieuwe shdocvw.dll van je cd-rom kopiëren naar je c:\winnt\system32\ en dat doe je door eerst je bestand in system32 te hernoemen, dit zou je kunnen doen door via een opstartdiskette van w98 te doen in dos geraken en dan type je: c:\cd winnt\ en dan enter en dan in c:\winnt typ je cd system32 en dan enter. en dan typ je rename shdocvw.dll shdocvw.old en vervolgens pak je windows cd-rom en dan ga je naar dosprompt en typ je d:\ of waar je cd-rom letter ook mag zijn, en typ bv d:\cd i386 en en dan typ je expand d:\i386\shdocvw.dl_ c:\winnt\system32\ Opstarten en dan zou het moeten werken, ik heb een soortgelijk probleem gehad met dnserror weergave, lukte me niet meer om op internet te geraken en heb soortgelijke procedure gevolgd en is alles in orde. Ik weet niet of de commando's 100% kloppen maar mocht je vragen hebben mail me es.Je kan ook gewoon windows opnieuw installeren over je bestaande zonder dat je schijf formateert, en je bestanden zijn dan gewoonn op je schijf.Je raakt echt niks kwijt.gewoon verborgen bestanden in verkenner aanklikken via extra en dan mapoptie kiezen. en daan doc en settings gaan en dan neuzen, neem dan wel een andere log in naam zodat je weet wat de nieuwe en oude is.ZO kan je ook al je mail terughalen via outlook als je die gebruikt en je adressenboek ook herstellen via importeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen