Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Hallo, nou gisteren mijn Irdeto 2 kaart gekregen. Lees het verhaal en huiver mee... In eerste instantie deed ie niets, ook niet na ongeveer 30 min. De Hummie stond op CARD en op een Nederlandse zender...Wat nu? Gelukkig had de buurman nog een originele Pace 501. Daarin gestopt na 45 min niets...Toen 20 min in een andere Pace 501 (zelfde buurman) toen ineens beeld....Het vreemde was: ineens op alle recievers beeld, dus ook op de Pace die het voorheen niet deed en op mijn hummie... Kan iemand mij nu uitleggen hoe en waarom dit zo moeizaam gaat? En zijn er mogelijk in de toekomst nog update problemen te verwachten met deze kaart? Nog 1 klein detail: De eerste geprobeerde Pace was een iets nieuwer type (had al een 2.3 Cam) de Tweede Pace (welke beeld gaf) was wat ouder (had een 2.1 Cam) heeft dit er iets mee te maken? Nog een tip: Bij eem Galaxis IRD 500 is het misschien toch mogelijk om Irdeto 2 aan de gang te krijgen..Hoe? Regel een 2.1 Cam stop er de laaste firmware in. Met deze configuratie doet hij het bij mij weer. Met de originele 2.3 Cam doet ie het niet Groeten!
Satlux Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Inderdaad geven de 2.1 cam wel beeld in een galaxis ird 500 De 2.3 cam weigert dienst. Het patchen van ontvangers en het gebruiken van niet goed gekeurde ontvangers geven volgens Canal digitaal storing op de nieuwe irdeto 2 kaarten. Denk eens aan de good old Nokia 9500/9200. Met het uitzetten van de softwareblokker gewoon beeld. het meest vreemde hierin de CI ontvanger , het gebruik van een orginele (oude) irdeto CI module geeft nog niet de garantie op beeld. De wat nieuwere irdeto ci-modulen schijnen wel te werken. Je kunt de uitvoeringen checken op geschiktheid bij Lefdata. Hou er wel rekening mee dat de nieuwe irdeto2 kaarten ook key update's krijgen. Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen