roland Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Iemand soms antwoord op volgend vraagje? Hebben de instellingen van de parameters invloed i.v.b met het wel of niet krijgen van een update voor Nederlandse kanalen en wat betekenen ze? Mijn instellingen zijn: maturity rating 0 lock consultation off lock moral level off lock ppvp off lock ppvt off Alvast dank voor de tips. Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
Zilverster Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 @roland, Ik weet niet of je er iets aan hebt, (Common Interfaces, CAS interfaces en meer...) : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Re: aston105 instellingen voor seca2 kaart. [Re: JBnl] #809100 - 09/02/2005 18:18 Ik heb de volgende instellingen in twee verschillende menu's en geen problemen met de update's : Maturity rating : 0 Lock consultation : off Lock moral level : off Lock PPV P : off Lock PPV T : off Label : seca Serial number : xxxxxxxxxxxxxxxxx Unique address : xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Maturite rating : 0 Lock consultation : off Moral level : off PPV P : off PPV T : off PS < op de plek van de xxxxxx, staan getallen > Succes, gr. Zilverster. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
roland Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Geplaatst: 24 mei 2005 Dank voor het reageren. Jou parameters idem als de mijne. Update ondertussen gelukt. Groetjes Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120
Zilverster Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 @roland, Graag gedaan, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen