writer Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 Hallo Het probleem met een strong str 8000 en deze wil niet meer aan. Ik denk dat het een voedings probleem is. Dit is zijn tweede strong al de eerste heeft nog geen half uur gewerkt. Die kon hij toen omruilen en deze is na een jaar en 2 maand ook al defect en het zelfde probleem. ik heb al in dit forum rond gekeken en wat gevonden over de 39 k weerstanden wie heeft meer info of dit het zou kunnen zijn Ik kan het niet gelijk contoleren want ontvanger staat in spanje op de camping ik moet het antwoord door mailen naar een vriend die verblijft daat 3 maand Grt Writer
Smurf Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 als ie nog maar 1 jaar en 2 maanden is snel strong bellen, zit er nog garantie op!! Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Steve Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 verv op de voedings print voor de 4 gelijkricht diode`s de 2 weerstanden van 39 Kohm eens (oranje wit oranje)
writer Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Geplaatst: 25 mei 2005 bedankt heren ik heb de info met de mail verzonden . Dan kan hij dit even na zien. afloop volgt nog. groeten writer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen