Loui (K) Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Kan mij iemand een schakeling tekenen met de juiste gegevens voor een filter om hier de lokale radio te blokkeren? het zit namelijk zo ik heb een goede breedband scanner (icom R100) maar ik ondervind veel storing van de zendmast bij mij in de buurt(150 meter)dat is de lokale omroep zender.ik wil dus deze freq terug dringen naar het minimum.een soort zuigkring. bvd L Kuperij.
The Iron Maiden Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Welke freqenties wil je nog wel doorlaten? En wat moet er gebeuren met frequenties boven 105.1 MHZ? Dit is namelijk van belang voor de opbouw van je filter? VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Ok, hier heb je een pdf-je met waarin het ontwerp van diverse filters beschreven staat. Ik denk dat je voor de toepassing filter 6 nodig hebt (notch filter) Succes met solderen! Slayer 886790-sloa093.pdf VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Loui (K) Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Geplaatst: 25 mei 2005 De bedoeling is dat de freq van 105.1 zoveel mogelijk wordt onderdrukt.lagere en hogere freq mogen dan wel weer doorgelaten worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen