Gast Geplaatst: 22 april 2000 Geplaatst: 22 april 2000 hoi, ik had al een paar postings gedaan maar volgens mij is iedereen met zijn pic kaartje bezig dus ik probeer het nog maar eens.<BR>Ik ben i.h.b. van een pace dvr 501 g6 heb de pic kaart al geruime tijd werken maar nog geen pw. hoe kan ik deze wel ontvangen?<BR>moet ik een all cam maken? Zo ja hoe doe ik het, (de files heb ik al van bt's site) alle hulp en opties welkom (behalve koop een nokia o.i.d.)<P>alvast bedankt<P>bob
Gast Geplaatst: 22 april 2000 Geplaatst: 22 april 2000 nee ik ben er ook nog...<BR>denk dat ze de link weer even moeten vinden<BR>maar wat de pace betreft . denk dat daar dus nog zo`n dik blikje in zit . en die moet dus echt omgebouwd worden ... dat doe je niet even zelf :-(..<P>gr dj
Gast Geplaatst: 23 april 2000 Geplaatst: 23 april 2000 Als je em alleen moet flashen is het te doen. indien er 1 ic v.v. moet worden ook maar ik weet niet precies welke.<BR>Ik kan het wel in de stad laten doen bij dps<BR>maar het is mijn hobby dus pruts ik liever zelf an fl 75 te betalen. Dus als je wat meer weet....<P>bob
Aanbevolen berichten